کانسیلر اصل پوشاننده خطوط

کانسیلر اصل پوشاننده خطوط : 

کانسیلر یه محصول آرایشی بینظیره که میتونه نواقص صورتت رو به مقدار قابل توجهی کاور کنه و بپوشونه. کانسیلر برای نواحی استفاده میشه که میخوای روشن تر از سایر نواحی صورتت باشه و یا برای فرم دهی صورت، پوشوندن لک و تیرگی های صورت و جای جوش و خطوط ریز قابل استفاده هست.

با استفاده از کانتور و کانسیلر میتونی به اجزای صورتت مثل بینی، چونه و گونه هات فرم بدی و اونارو پرتر یا ظریفتر و باریکتر از چیزی که هستن، نشون بدی. از کانسیلر میتونی به عنوان زیرساز آرایشت هم استفاده کنی و با زدن کانسیلر پشت پلک هات، اونارو برای یه سایه چشم زیبا و گیرا آماده کنی. اینا توضیحات مختصری درمورد کانسیلر و کابردش بود، با من همراه باش تا سایر ویژگی ها و توانایی هاش آشنات کنم. اولین چیزی که باید بدونی، اینه کانسیلر چند نوع مختلف داره.

 

کانسیلر اصل پوشاننده خطوط

انواع کانسیلر:

  1. مدادی
  2. استیکی
  3. کرمی
  4. مایع
  5. پودری

انواع مختلفی از کانسیلر تو بازار وجود داره که هرکدوم، نقاط مثبت منحصر به فرد خودشون رو دارن. کانسیلر مایع بین انواع مختلف کانسیلر، طرفدار بیشتری داره و معروف تر و پر فروش تره.

دلیل این محبوبیت هم اینه که نحوه استفاده از کانسیلر مایع خیلی راحته و با اپلیکاتوری که داره میتونی به راحتی اونو به هر نقطه ای که مدنظرته بزنی و به راحتی فیدش کنی، حواست باشه موقع استفاده از کانسیلر مایع، مقدار زیادی از اونو برنداری و سعی کن کم کم به صورتت اضافه‌اش کنی چون اکثر کانسیلر های مایع کاور بالایی داره و یه نقطه کوچیکش واسه ناحیه زیادی مثل زیر چشم، کافیه.

یکی از بهترین کانسیلرهای مایع، کانسیلر تارت مایع هست که به دلیل کاور خیلی بالایی که داره و مواد ارگانیک و طبیعی که داخلش استفاده شده، بهترین انتخاب برای پوشاندن خطوط صورتته. با من همراه بمون تا با این معجزه آشنات کنم!

 

کانسیلر اصل پوشاننده خطوط

کانسیلر تارت، یه کانسیلر همه فن حریف!

کانسیلر تارت اصل مناسب برای پوست های مختلط ،خشک، نرمال، چرب و حساسه چون هیچ گونه مواد شیمیایی مضری داخلش استفاده نشده.
کانسیلر تارت با ظاهر نهایی مات که موندگاری 16 ساعته ای داره و میشه گفت یکی از فول کاور ترین کانسیلرهای دنیاست. کانسیلر تارت، با داشتن فرمولاسیونی عالی که مختص به خودِ برند تارت هست، محصولی ضد چروکه و این ترکیبات و همین فرمولاسیون باعث میشه وقتی تارت رو استفاده میکنی، پوست اطراف چشمت رو کمی لیفت کنه و به این ترتیب، خطوط صورتت رو کمتر نشون بده .

تمام ترکیبات کانسیلر تارت اصل گیاهی هست و هیچ ترکیب حیوانی توی اون به کار نرفته و از طرفی باید بدونین که کانسیلر تارت فاقد تست حیوانی هست. این کانسیلر حاوی ویتامین و آنتی اکسیدان هاست که نه تنها به پوست آسیبی وارد نمیکنه بلکه این محصول میتونه باعث محافظت از پوست نازک دور چشم هم باشه. همچنین توسط متخصصین پوست تست و ارزیابی شده برای همین با خیال راحت ازش استفاده کنی چون به هیچ وجه به پوستت آسیبی وارد نمیکنه و حتی اگر کسی هستی که پوست حساسی داری این محصول برات انتخاب به شدت عالی هستش.

کانسیلر تارت توی این 16 ساعتی که روی پوستته به هیچ عنوان کیکی و ماسیده نمیشه. در واقع کانسیلر تارت محصولی برای وقتایی هست که میخوای میکاپت هیچ تکونی نخوره. کانسیلر تارت ضد آب، ضد تعریق و ضد رطوبته. برای همینم توی هر شرایط و آب و هوایی میشه اون رو استفاده کرد بدون این که نگران به هم ریخته شدن کانسیلرت باشی.

ویژگی های بینظیر کانسیلر تارت:
از ویژگی های بی نظیر این کانسیلر تارت میتونم به این اشاره کنم که به هیچ وجه و به هیچ عنوان زیر چشم رو کیکی یا ماسیده نمیکنه و وقتی استفادش میکنی تا آخرین لحظه ای که روی پوستت هست به همون شکل باقی میمونه.
و ویژگی آخری که باعث شده کانسیلر تارت به شدت محبوب باشه این هست که چین و چروک های اطراف چشم رو به شدت کم میکنه و یه ظاهر یکدست و پوستی صاف در اطراف چشم ایجاد میکنه. در واقع کانسیلر تارت به خاطر داشتن فناوری بی نظیرش، باعث شده که وقتی استفادش میکنی، این چروک های ریز کاهش پیدا کنن.
و ویژگی بعدی که لازم هست به اون اشاره کنم اینه که کانسیلر تارت، اپلیکاتوری بزرگ داره و بسیار نرم و صاف هم هستش با اون اپلیکاتور میتونی تمام سطح زیر چشمت و هر جایی که میخوای رو کانسیلر بزنی .

 

کانسیلر اصل پوشاننده خطوط

جمع بندی

کانسیلر اصل پوشاننده خطوط واقعاً یه جادوگر کوچیک تو کیف آرایشته! این محصول بهت کمک می‌کنه تا هر عیب و نقصی رو توی پوستت بپوشونی و به راحتی کاورشون کنی، از سیاهی زیر چشم گرفته تا خطوط ریز و چین و چروک‌ها. وقتی از این کانسیلر استفاده می‌کنی، پوستت ظاهری صاف و یکدست پیدا می‌کنه و احساس می‌کنی که خیلی جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسی و به دلیل کاور بالایی که داره احساس سرزندگی و طراوت بهت میبخشه.

فقط باید حواست باشه که موقع خرید کانسیلر اصل پوشاننده خطوط، به نوع پوستت توجه کنی و محصولی رو انتخاب کنی که باعث بروز حساسیت و آلرژی نشه و با پوستت سازگاری کامل داشته باشه. اینجوری میتونی از کانسیلر زدن روی صورتت لذت ببری و از قدرت پوشانندگیش بهره مند بشی.اگه تو تشخیص کانسیلر تارت اصل و تقلبی ماهر نیستی، بهتره اونو از جایی تهیه کنی که به اصل بودن محصولاتش اطمینان داری.

خرید از مای سفورا تجربه‌ای جذاب و دلپذیر :

این فروشگاه آنلاین بهت این امکان رو می‌ده که از میان طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی و بهداشتی برندهای معروف جهانی انتخاب کنی. با دسترسی به نقد و بررسی‌های دقیق و تصاویر واضح، می‌تونی بهترین انتخاب رو برای خودت داشته باشی. همچنین، وب‌سایت مای سفورا به شما این فرصت رو می‌ده که از پیشنهادات ویژه و تخفیف‌های منحصربه‌فرد بهره‌مند بشی و خریدی اقتصادی و هوشمندانه انجام بدی.

علاوه بر این، مای سفورا با ارائه مشاوره‌های تخصصی و محتواهای آموزشی در زمینه زیبایی و مراقبت از پوست، بهت کمک می‌کنه تا به‌روز باشی و از جدیدترین ترندها مطلع شی. با انتخاب مای سفورا، فقط یه خرید نمی‌کنی؛ بلکه به یه سفر هیجان‌انگیز و شگفت آور در دنیای زیبایی و آرایشی می‌ری.

 

پاسخ بگذارید:

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوارکناری کشویی